Bielarus.net Плятформа «Беларуская Салідарнасць» |
|||
Фашызацыя расейскага грамадзтва Клясічны нямецкі фашызм (нацыянал-сацыялізм) фармаваўся на грунце нянавісьці да ўсяго “неарыйскага”. З самага першага этапу свайго існаваньня фашызм дэкляраваў задачу зьнішчэньня або паняволеньня славянаў, габрэяў, захопу “лебэнсраўм” (“жыцьцёвай прасторы”) для чыста арыйскага насельніцтва – спачатку гітлерцы зьбіраліся зрабіць гіганцкую этнічную зачыстку да самага Урала і расьсяліцца на гэтай прасторы. Многія немцы энтузіястычна ўзяліся за выкананьне гэтай праграмы-мінімум. Але з часам аказалася, што, паводле гітлерцаў, ня ўсe немцы адпавядаюць “арыйскай чысьціні”. Энтузіястычнае грамадзтва было шакіравана праграмай эўгенікі (“паляпшэньня расы”), якую пачалі на прыканцы 1930-х гадоў рэалізаваць фашыстоўскія монстры. Гітлерскі рэжым пачаў забіраць з нямецкіх семьяў і псіхіятрычных шпіталёў асобаў з псіхічнымі хваробамі і прыступіў да масавага зьнішчэньня няшчасных (каля 30 тысячаў ахвяраў). Першымі з шоку вышлі сьвятары каталіцкага і пратэстанцкага Касьцёлаў. Яны не пабаяліся выступіць у храмах з адкрытым пратэстам супраць дзяржаўнага забойства безабаронных людзей. Гітлер вымушаны быў спыніць шалёную “эўгеніку па-эсэсаўску”. Гісторыя даўняя. Пакараныя арганізатары і выканаўцы антыгуманнай сістэмы, у Нямеччыне забаронена прапаганда фашызму. Але “дело Гітлера жівёт і побеждает в Россіі”. Беларусы, якія прайшлі праз нямецкія лягяры зьнішчэньня і расейскі ГУЛАГ, прызнаюцца, што пры ўсім падабенстве дзьве антычалавечыя зьявы мелі пэўныя адмысловыя рысы. У немцаў тэрор быў па-нямецку рэгулярным і арганізаваным, забойства людзей было пастаўлена на канвэер. У маскоўскіх эсэсаўцаў НКВД катаваньні і забойствы насілі па-азіяцку стыхійны характар. Былі нават элемэнты “лягернага рамантызму”, стаханаўскае спаборніцтва: хто больш арыштуе і расстраляе людзей. А самае галоўнае, нямецкі фашызм быў значна больш шчыры перад сваімі ахвярамі і ўсім чалавецтвам: казаў у адкрытую – мы вас зьнішчым. Маскоўска-фашыстоўскае жывадзёрства падавалася як “путь к светлому будушчему”, “тріумф демократіі” і “пролетарскій рай”. Розьніца яшчэ ў тым, што нямецкі фашызм разгромлены народамі, а расейскі фашызм на нашых вачах перажывае пэрыяд клясічнай крышталізацыі, “огосударствлевается” і становіцца галоўнай каштоўнасьцю і прыкметай расейскага грамадзтва. 9 сьнежня амаль адначасова ў розных месцках расейскай імпэрыі ўспыхнула полымя “расейскай эўгенікі”. У Маскве ўначы дашчэнту згарэў будынак псіха-наркалягічнага дыспансэру. Зажыва згарэлі 45 асобаў (усе — жанчыны): пацыенткі, а таксама дзьве дзяжурныя мэдсястры і адна лекарка. Параненыя паміраюць у шпіталях, лічба ахвяраў будзе яшчэ большая. Жанчыны кідаліся на закратаваныя вокны, не маглі выскачыць і праз запасное выйсьце, бо яно было загароджана. Праз колькі гадзінаў запалаў псіхіятрычны дыспансер у вёсцы Траянава Цьверскай вобласьці, там выратаваліся ўсе. Амаль адначасова ўспыхнуў вялікі псіха-наркалягічны дыспансэр у горадзе Тайга Кемераўскай вобласьці (15 ахвяраў). Спэцыялісты-пажарнікі і крыміналісты адразу ж выказалі меркаваньне, што гэта былі адмысловыя падпалы. Праз пару гадзінаў расейскае тэлебачаньне “спахапілася” (атрымаўшы каманду з Лубянкі) і пачало хлусіць. Маўляў, падпал у Маскве быў, але падпаліла дыспансэр адна з наркаманак, якой на ноч не далі наркотык. Цікава, а хто расказаў пра гэта “аналітыкам”, калі на спаленым паверху згарэлі ўсе пацыенты разам са згаданай “падпальшчыцай” і ўся абслуга? Лубянская кантора хавае і блытае сьляды фашыстоўскага злачынства так жа сама, як яна робіць гэта ў справе Літвіненкі. Чэкістам раптам стала “сорамна”, што ў адну ноч нейкія арганізатары падпалілі столькі аб’ектаў. Справа фашыстоўскай эўгенікі падзелена ў Расеі па жанрах. Крамлёўская ўлада наладжвае на сваёй тэрыторыю пагалоўную зачыстку грузінаў (гэта робіцца “легальна” і з шумнымі дэклярацыямі). Без крыклівай дэманстрацыі нацыянальнай нянавісьці, а наадварот, пад лёзунгам “об’едіненія братскіх народов” па ўсёй Расеі (а перш за ўсё ў Маскве) прадстаўнікі афіцыйнай улады (міліцыя) разам з бандытамі абрабоўваюць, калечаць, прадаюць у рабства і забіваюць беларусаў, што мелі неасьцярожнасьць зьявіцца ў РФ. Адкрытае зьнішчэньне чачэнскага народа і захоп “лебэнсраўму” вядзецца фашыстоўскім Крамлём на Каўказе. Але фашыстоўская пошасьць ахапіла ўсе слаі расейскага грамадзтва (гэтая традыцыя вечна жывая ў Расеі). Арганізаваныя КГБ-ФСБ фашыстоўскія арганізацыі (са свастыкамі і без свастыкаў) арганізоўваюць антыгабрэйскія пагромы, паляць сінагогі, забіваюць людзей азіяцкай і каўказкай зьнешнасьці. І вось урэшце гэты кашмар уварваўся ў жыцьцё самых “дорогіх москвічей” і іншых правінцыялаў. Што ж мы бачым? Трагічная гібель вялікай колькасьці людзей у сталіцы і на правінцыі (тым больш жанчынаў, безабаронных хворых) выклікала б хвалю спачуваньня ва ўсім грамадзтве ў любой цывілізаванай і нават менш цывілізаванай краіне. Улады абвясьцілі б жалобу, выступілі б з праявамі салідарнасьці. Расследваньне трагедыі вялося б апэратыўна і з паведамленьнем аб ходзе і выніках працэсу. А ў Расеі? 9 сьнежня нешта прамармытаў з тэлеэкрана мэр-мафіёза Лужкоў. Ужо з раніцы 11 сьнежня (трошкі больш чым праз суткі пасьля трагедыі) расейскае тэлебачаньне пачало глушыць тэму. Ім пашэнціла: у Чылі памёр Піначэт, а ў Прыднястроўі адбыліся прамаскоўскія “выбары” – гэта й стала галоўнымі навінамі панядзелка. Пра ахвяраў ніхто ўжо не ўспамінае. 23 лютага сёлета ў выніку абвалу будынку рынка ў Маскве загінула больш за 60 асобаў: гандляроў, якія рыхтавалі рынак для сьвяточнага гандлю. Але ўжо праз гадзіну ў “століце Россіі” пачаліся скокі-пьянкі-сьвяткаваньні з нагоды “дня советской арміі”. Маскоўцам было начхаць на забітых: “побило ведь чурок-торгашей, всяких таджиков, кавказцев, белоруссов…” Цяпер у дыспансэрах загінулі свае, маскоўскія людзі. А рэакцыя тая ж! “Нам начхать, это же всё наркоманки и шизики, отбросы общества, так им и надо…” Такая рэакцыя ня толькі ў охласа. Сваё начхаць дэманструе крамлёўскае чынавенства, РПЦ, акадэмічная эліта і г.д. Ім можна задаць пытаньне: калі вы не спачуваеце псіхічна хворым і наркаманам, то чаму няма салідарнасьці з іхнымі семьямі, з загінуўшымі мэдработнікамі? Тэлебачаньне паказала, як перад руінамі маскоўскага дыспансэра зьбіраюцца сваякі ахвяраў: плача пажылая жанчына, абдымаюцца ў адчаі семьі, што згубілі блізкіх людзей… А ў Маскве, Цьверы, Кемераве і па ўсей імпэрыі пьяна гудуць рэстараны і дыскатэкі, на тэлеэкране разгортваюцца пісклівыя забавы-конкурсы, канцэрты і камэдыйныя фільмы. Усім начхаць. Беларусам трэба як мага далей трымацца ад гіганцкага маскоўскага бэдламу. Трэба абараняць сваю зямлю ад лубянскага фашызму. Янка Базыль 14/12/2006 › Навіны |
Навіны ‹ Пошук:Каляндар:Ідзі і глядзі:НАРОДНАЯ ПРАГРАМА «ВОЛЬНАЯ БЕЛАРУСЬ» С. Навумчык. «Сем гадоў Адраджэньня, альбо фрагмэнты найноўшай беларускай гісторыі (1988-1995)» З. Пазьняк. «Прамаскоўскі рэжым» Зянон. Паэма «Вялікае Княства» З. Пазьняк. «Развагі пра беларускія справы» Курапаты беларуская сьвятыня Збор фактаў расейскага тэрору супраць беларусаў З. Пазьняк. «Беларуска-расейская вайна» «Гутаркі з Антонам Шукелойцем» (PDF) Беларуская Салідарнасьць:ПЛЯТФОРМА НАРОДНАГА ЯДНАНЬНЯ. 1. Беларуская Салідарнасьць гэта ёсьць плятформа Беларускага Адраджэньня, форма ідэйнай лучнасьці паміж беларусамі і пазыцыя змаганьня з акупацыйным антыбеларускім рэжымам. Яе дэклярацыя салідарнасьці простая і надзейная, па прынцыпу Каліноўскага: 2. Зьместам беларускага яднаньня ёсьць Беларуская нацыянальная дзяржава. Сымвалам Беларускай дзяржавы ёсьць нацыянальны Бел-Чырвона-Белы Сьцяг і гэрб Пагоня. 3. Беларуская Салідарнасьць стаіць за праўду Беларускага Адраджэньня, якое кажа: «Не правы чалавека галоўнае для беларусаў, а незалежнасьць і свабода, бо не бывае правоў чалавека пад акупацыяй». Трэба змагацца за свабоду і вызваленьне Беларусі, а не прасіць «правоў» у рэжыма і акупантаў. Акупанты правоў не даюць. Яны пакідаюць нам «права» быць рабочым матэрыялам дзеля іхных імпэрскіх інтарэсаў. 4. Беларуская Салідарнасьць сцьвярджае і абараняе дэмакратычныя каштоўнасьці народнага агульнанацыянальнага кшталту, якія мусяць шанаваць і бараніць усе беларусы перад небясьпекай агрэсіўнай пагрозы з Расеі і перад палітыкай антынацыянальнага рэжыму Лукашэнкі на Беларусі. 5. Беларуская Салідарнасьць мацуе грунт, кірунак дзеяньняў і ідэі беларускага змаганьня ў абарону беларускай незалежнасьці, мовы, культуры, беларускай нацыянальнай уласнасьці, маёмасьці і беларускай дзяржаўнай сістэмы дэмакратычнага існаваньня нацыі. 6. Усіх беларусаў як нацыю злучае і яднае беларуская мова, беларуская гісторыя, беларуская зямля, беларуская культура, беларуская дзяржава і ўся беларуская супольнасьць людзей Беларускі Народ. 7. Усе беларусы, незалежна ад сьветапогляду і палітычных кірункаў, яднаюцца дзеля абароны беларускіх каштоўнасьцяў, беларускіх сымвалаў і беларускіх нацыянальных інтарэсаў. 8. Формы дзейнасьці Беларускай Салідарнасьці могуць быць рознымі, але заўсёды павінна ўлічвацца антыбеларуская палітыка прамаскоўскага рэжыму на Беларусі і пагроза нашаму нацыянальнаму, культурнаму і дзяржаўнаму існаваньню. Таму ва ўсіх справах Беларусь перад усім. Трэба шанаваць усё беларускае. Шанаваць беларускую дзяржаўнасьць. Шанаваць беларускую мову і беларускі народ. Шанаваць беларускую зямлю і беларускую культуру. Шанаваць здабытак народнай працы. Беларус беларуса мусіць бараніць перад небясьпекай. Беларус беларусу мусіць дапамагаць. Беларус беларуса павінен падтрымліваць паўсюдна на Беларусі і ва ўсім сьвеце. Сябры й партнэры: |
Беларуская Салідарнасьць // 20002024 |